Ipanaisen verkkokirpparin ostajan ohjeet

Miten ostan tuotteen?

Kun haluat ostaa tuotteen, lisää se ostoskoriin ja mene kassalle maksamaan.

Huomaathan, että kaikki tuotteet ovat yksittäiskappaleita ja tuote myydään sille, joka maksaa tuotteen ensimmäisenä. Voi siis olla, että joku ehtii ostamaan sinulla ostoskorissa olevan tuotteen ennen sinua, jos pidät sitä pitkään ostoskorissa. Mahdollisissa ylimyyntitapauksissa hyvitämme automaattisesti sellaisen tuotteen hinnan sinulle, joka on jo ehditty myymään.

Missä kunnossa tuote on?

Aivan kaikki kirpparimme tuotteet ovat käytettyjä ja niissä on käytön jälkeä. Löydät myynti-ilmoituksesta tuotteen kuntoluokituksen, joka kertoo sinulle tuotteen kunnon. Kerromme tuotteen mahdollisista vioista aina erikseen ilmoituksessa.

Kaikki tuotteet saattavat olla nimikoituja kaikissa kuntoluokissa. Emme mainitse nimikoinnista erikseen.

Kuntoluokka 1 = Tämä tuote on erittäin hyvässä, lähes uudenveroisessa kunnossa. Tuotteessa on pientä käytön jälkeä, muttei juurikaan pesunukkaa tai kulumaa. Priimakuntoa siis!

Kuntoluokka 2 = Tämä tuote on hyvässä käytetyssä kunnossa, valmiina uudelle onnekkaalle käyttäjälle! Tuote ei kuitenkaan ole uudenveroisessa kunnossa, vaan siinä on selvästi nähtävää käytön jälkeä. Tuotteessa voi olla pesunukkaa, värien haalistumaa ja pientä kulumaa.

Kuntoluokka 3 = Tätä tuotetta on käytetty paljon ja se näkyy tuotteessa! Tuotteessa on paljon käytön jälkeä ja siinä voi olla myös tahraa. Tuotteessa voi olla myös reilusti pesunukkaa, haalistumaa ja kulumaa.

Miten maksan ostamani tuotteen?

Kaikki tuotteet maksetaan verkkokauppamme kautta. Voit maksaa tilauksen verkkopankissa, Klarnan kautta tai Paypalilla.

Voinko maksaa lahjakortilla tai krediiteillä?

Myös lahjakortit ja krediitit käyvät maksutapana. Näet nämä maksutavat kassalla ostoskorin alapuolella. Otathan meihin yhteyttä, jos maksamisen kanssa on ongelmia.

Voinko ostaa kerralla useamman tuotteen?

Ilman muuta! Voit ostaa myös verkkokaupan muuta valikoimaa samalla kerralla. 

Huomaathan kuitenkin, että jos pidät tuotteita pitkään ostoskorissa, joku muu on saattanut ostaa tuotteen ennen sinua. 

Tein jo tilauksen. Voinko lisätä tuotteen tilaukseeni?

Kyllä se onnistuu, jos edellistä tilausta ei ole vielä pakattu. Jos tilauksesi tila on "keräilyssä", voit lisätä vielä tuotteita. Sen sijaan, jos tilauksen tila on "toimitettu", et voi enää lisätä siihen tuotteita. Näet tilauksen tilan omalta sivultasi. Jos haluat lisätä aiempaan tilaukseesi tuotteita, valitse kassalla toimitustavaksi lisätilaus. 

Miten tuote toimitetaan minulle?

Voit valita, haluatko tuotteen postitse vai haluatko noutaa sen myymälästämme. Toimitamme postitettavat tilaukset Postin kautta. Voit valita verkkokauppamme kassalla, haluatko pakettisi pakettiautomaattiin vai Postin toimipisteeseen vai Postin kotiinkuljetuksella. Huomaathan, että Posti saattaa uudelleenohjata paketteja muihin noutopisteisiin, mihin me täällä Ipanaisella emme voi vaikuttaa. Emme voi toimittaa lähetyksiä Matkahuollon kautta. Postin kotiinkuljetus maksaa aina 11,90€ riippumatta tilauksen summasta.

Voinko noutaa tilaukseni myymälästä?

Voit noutaa ostoksesi maksutta myymälästämme arkisin kello 14-17 välillä. Soitathan ovikelloa, niin tulemme avaamaan oven. Muista ottaa mukaan henkilöllisyystodistus ja tarvittaessa valtakirja. Klarnalla maksettuja tilauksia ei luovuteta lainkaan valtakirjalla eli ne luovutetaan vain tilaajalle itselleen.

Voinko varata tuotteita?

Emme ota vastaan lainkaan varauksia kirpparituotteista. 

Voinko kysyä tuotteesta lisätietoja?

Voit kysyä ilman muuta, mutta emme mittaa tuotteita emmekä ota lisäkuvia. Huomaathan, että meillä saattaa kestää hetki ennen kuin pystymme vastaamaan kysymykseesi. Iltaisin ja viikonloppuisin emme lupaa vastata lisätietopyyntöihin.

Huomaathan myös, ettei lisätietopyyntö ole varaus. Joku siis saattaa ostaa tuotteen ennen kuin ehdimme vastata kysymykseesi. Tuote myydään aina ensimmäiselle ostajalle.

Voitteko mitata tuotteen?

Meille ei valitettavasti ole mahdollisuutta mitata tuotteita tarkemmin. 

Onko vaatteissa eläinten karvoja?

Emme tiedä, ovatko vaatteet peräisin eläinkodeista, joten emme mainitse siitä erikseen tuotekuvauksessa ellei vaatteessa ole poikkeuksellisen paljon näkyvää eläimen karvaa.

Tuoksuvatko vaatteet?

Pyrimme mainitsemaan vaatteiden tuoksusta tuotekuvauksessa. Huomaathan kuitenkin, että hajut ovat yksilöllisesti aistittavia, joten aivan kaikki tuoksut eivät välttämättä tartu nenäämme ja voivat jäädä mainitsematta. 

Tein tilauksen, mutta tulin katumapäälle. Voinko sittenkin perua tilauksen?

Kyllä se onnistuu, jos tilaustasi ei ole vielä pakattu ja lähetetty. Näet tilauksen tilan omalta sivultasi. Jos tilauksesi tila on "keräilyssä", voit vielä perua tilauksesi maksutta. Sen sijaan, jos tilauksen tila on "toimitettu", se on jo ehtinyt lähteä meiltä Postin matkaan. Voit toki palauttaa tuotteen meille asiakaspalautuksena

Voinko palauttaa tuotteen?

Kaikki kirpparituotteet myydään verkkokauppamme kautta ja sinulla on 14 vuorokauden peruuttamisoikeus. Voit palauttaa ostamasi tuotteen meille, jos se ei ole sopiva tai et ole siihen tyytyväinen.

Huomaathan, että veloitamme kaikista palautuksista 4,90 euron käsittelymaksun, jolla katamme meille palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Toki jos tuotteessa on reklamoitavaa vikaa, emme peri palautusmaksua!

Lue palautusohjeet täältä >>

Voinko palauttaa vain osan ostamastani setistä?

Jos ostat settituotteen tai vaatepaketin, johon kuuluu useampi vaate/tavara, palautus koskee aina koko settiä. Sinun tulee siis palauttaa koko setti kaikkine tuotteineen.

Haluaisin ostaa vain yhden osan setistä, onnistuuko se?

Tässä joudumme olemaan tiukkoja: tuotteet myydään vain niissä seteissä, missä ne on laitettu myyntiin. Settien purkaminen aiheuttaisi meille valtavasti lisätyötä.

Mitä jos tuote on viallinen?

Huomaathan, että aivan kaikki kirpparimme tuotteet ovat käytettyjä ja niissä on käytön jälkeä. Tarkistamme kaikki myynnissä olevat tuotteet mahdollisimman tarkasti ja ilmoitamme myynti-ilmoituksessa mahdolliset tuotteen viat. Jos ostat tuotteen ja siitä löytyy jokin meiltä huomaamatta jäänyt vika, saat palauttaa tuotteen maksutta tai voimme yhdessä sopia hinnanalennuksesta tai muusta hyvityksestä. Haluamme ratkaista tälllaiset tapaukset aina sinun kannaltasi parhaalla tavalla!


Ipanainen.fi © 2018
Loading...